Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

петак, 4. јануар 2013.

Bernina Bernette E66


Shvatila sam prošle godine da je vrijeme da svoju Ružu zamijenim novom mašinom. Nakon mnogo razmišljanja, izbor je pao na mašinu švajcarskog proizvođača Bernina. Izabrala sam model Bernette E66.
Sada ću vam je ukratko predstaviti.

Ovako izgleda, bijela sa biserno sivom bojom.


Ima svoju plastičnu navlaku, koja ima džepove sprijeda i sa obje strane. Ja sam navikla na kofer mašine, ali ni ova navlaka nije loša, kad kofera već nema :) Ima nožnu papučicu, uputstvo na našem jeziku i kesicu sa osnovnim priborom.


 
Ima horizontalni hvatač konca. Sprovođenje donjeg konca je malo drugačije nego što sam dosad navikla, ali zato u podnožju mašine ima dio koji se izvlači u kojem se nalazi kratak podsjetnik kako sprovesti gornji i donji konac, kako namotati donji konac, te na koji način dobiti određeni bod.
Mašina ima lijep izbor bodova i više nego dovoljno za hobi šivenje. Ono što je čini posebnom je automatska izrada rupice za dugme, koja jako lijepo izgleda na odjevnim predmetima. U nekom od narednih postova ću objasniti i šta je to.
Na mašini se mogu podešavati dužina i širina boda, koja ide čak do 7mm, kao i pritisak papučice na materijal. Zupci transportera se mogu iskopčati.
Mašina ima centralni i lijevi položaj igle, snap-on sistem stavljanja papučica (a ujedno i velik izbor dodatnih papučica), polugu za šivenje unazad, poluautomatsku uvlačenje gornjeg konca u iglu, dvije visine podizanja stopice (za šivenje debljih materijala), svjetlo, mogućnost šivenja sa dvoiglovkom.
Takođe, skidanjem dijela se dobije rukavna platforma. Skinuti dio je ujedno i spremnik za pribor koji dolazi uz mašinu.

Na kraju, mogu reći da se tek upoznajem sa ovom mašinom, ali da mi se zasad jako sviđa. Šije i tanke i debele materijale, podešavanje na njoj je minimalno, užitak je sjesti za sto i šiti, bez gubljenja vremena na nepravilan štep ili zamršene konce. Sa pogledom na donji konac nema iznenađenja u toku šivenja da će donjeg konca nestati.
Da li još neko ima ovu mašinu? Podijelite utiske.


SREĆNO ŠIVENJE



6 коментара:

Анониман је рекао...

Draga Vesna,

kakav je u gradu izbor mašina? ja sam prije par godina kupila neku bagatovu koja zeza redovno pa mi je dojadilo da stalno zovem majstora, jer svaki put je majstor i potreban i mislim da će ova postojeća u rezervne dijelove a da ću ja nabaviti novu. e sad, mene zanimaju i ukrasni štepovi, oni kakve recimo ima AEG i Singer, malo cvjetića npr. jer sam se osvjedočila da to zaista ima svoju funkciju i itekako zna uljepšati rad. ima li takvih mašina kod nas i šta Te je navelo da kupis baš ovu koju si i kupila? Hvala, srdačan pozdrav,Ana

teta_vesna је рекао...

Izbor mašina u gradu je gotovo nikakav,polovne mašine ili kineske. Ja sam svoju Bernette kupila u Mostaru. Privukla me njena kompaktnost, ova automatska rupica i horizontalni hvatač konca. Preporučila bih vam blog krpice i konci, tamo ima zaista mnogo informacija o mašinama. Mislim da je gospođa Lenka najviše doprinijela mom izboru.
Ova mašina ima skroman izbor ukrasnih štepova, ali za početak dovoljno. Nekad kasnije, kad se bolje upraksam sa šivenjem, možda poželim više ukrasnih štepova.
O AEG i Singer mašinama ne znam mnogo. Šila sam na Bagat mašinama i sad na ovoj Bernini. Bernina je odlična. Ja sam prezadovoljna.

Pozdrav, Vesna

Анониман је рекао...

Pozdrav!
Zanima me cijena masine?
Imam i ja ruzu step, pocetnik sam, pa me zanima koje deblje ne moze siti masina, da ne bih nekada pokvarila joj sta :)
Hvala unaprijed!

teta_vesna је рекао...

Izvinite što kasnim sa odgovorom, obaveze su me stigle, što se vidi i po aktivnostima oko bloga.

Mašina je koštala 420KM, znači oko 210eura.

Što se debljine materijala tiče, ono što ne može stati pod stopicu ne bi trebalo ni šiti na silu. S druge strane, ima gušćih materijala koji nisu ni tako debeli, ali tada nije loše promijeniti iglu (uzeti deblju) i povećati pritisak stopice na materijal. Pritisak na Ruži se podešava kad se skine poklopac koji pokriva sijalicu. Ima na slikama.
Ako radite sa mašinom polako i bez žurbe, osluškujete njen rad, mislim da nećete ništa ni pokvariti. :)
Pozdrav, Vesna

Анониман је рекао...

Poštovana,
imam problem sa berninom e66, petlja mi konac pri šivenju. Čini mi se kao da donji konac nije dovoljno zategnut. Pomozite mi nekim savetom šta da pokušam...
Pokušala sam na svim točkičima gore na mašini od nule, pa do poslednjeg broja, ništa se nije popravilo... :(
Unapred hvala

teta_vesna је рекао...

Prije svega, moje iskustvo je skromno, ali hajde da probamo zajedno riješiti.
Prvo i osnovno je pravilno udjenut i gornji i donji konac. Pogledajte da li vam je možda ostao komadić konca u kućištu donjeg konca. Da li se petljanje javlja stalno ili samo povremeno? Da li su zupci transportera iskopčani? Uzmite odgovarajuću iglu za odgovarajući materijal, promijenite je.
Na kraju, na samom kućištu špulne imate mali šaraf, kojim regulišete zategnutost donjeg konca, mada bih ja prije prošla prvo ove gornje korake.
Javite šta ste uradili.
Pozdrav

Постави коментар