Click Here For Free Blog Backgrounds!!!
Blogaholic Designs

субота, 23. јун 2012.

Bagat Ruza


Razmisljala sam da napravim ovaj post o Bagat Ruzi Step, jer se ona cesto nalazi u domovima bivse Jugoslavije. Oni koji su u potrazi za dobrom, polovnom masinom za sivenje su sigurno naisli na ove masine i pitali se sta ona sve moze.
Ja cu je sada ukratko predstaviti.

Masina koju ja posjedujem je Ruza Nova, a postoji i Ruza B Nova, koja je malo drugacija od ove moje.

Dakle, da krenemo od kofera:


Masina izgleda ovako:

Na sljedecoj slici su predstavljeni:

  1. dugme programatora kojim biramo zeljene bodove
  2. regulacija brzine sivanja i desno od toga polozaj igle (da li ce ostati u materijalu ili ne, nakon zaustavljanja masine)
  3. plocica mogucih bodova
  4. ubodna plocica
  5. regulacija sirine boda i poluga za sivenje unazad


Na ovoj masini postoji rukavna platforma, koja se dobija jednostavnim skidanjem gornjeg poklopca. Ispod se nalazi zgodno mjesto za kutiju sa priborom:


Ispod poklopca se nalazi kvalitetni, rotacioni hvatac konca i poluga za iskopcavanje zubaca:



Masina ima tzv. snap on sistem stavljanja stopica, kao i regulaciju pritiska na platno:


Masina radi sa dvoiglovkom, a mane su joj da ne sije deblje materijale i nema regulaciju duzine boda.

Sve u svemu, jedna odlicna masina, sa mnogo prednosti koje nove masine nemaju, stabilna i tiha u radu i jednostavna za rukovanje. Dijelovi su, prema mom iskustvu,  dostupni. Uputstvo za nju mozete pronaci na internetu.

10 коментара:

Анониман је рекао...

Pozdrav,kupila sam novu Ruzu pre dvadesetak godina,i nisam radila sa njom posto nije radila kako treba-rozala je donji konac...

teta_vesna је рекао...

Jeste li je nosili kod majstora? Sta on kaze?

Pozdrav, Vesna

Анониман је рекао...

Nismo je nosili u servis,posto smo tada ziveli na relaciji Nemacka-Srbija i ostalo je na tome da je ponesemo jednom i skrenemo u servis gde je i kupljena.

Анониман је рекао...

Ja bih kupila ovakvu mašinu, polovnu.

teta_vesna је рекао...

Pogledajte u oglasima i na sajtovima koji se bave prodajom i kupovinom polovnih stvari. Ima ih u ponudi sigurno.
Gledajte da uzmete ovaj model, sa regulacijom brzine šivenja.

Pozdrav, Vesna

Анониман је рекао...

postovana, meni nece da povuce donji konac nikako a sve radim po uputstvu.. sta moze biti problem?

teta_vesna је рекао...

Pogledajte jos jednom da li je donji konac postavljen prema uputstvu i da li je igla postavljena kako treba. To je bitno. Ukoliko ni to ne pomaze, mozda je petljac konca pokvaren. U tom slucaju, masina treba kod majstora.

Pozdrav

Vesna је рекао...

Prodajem ovakvu mašinu.

Sanja Vukašinović је рекао...

Pozdrav,
Dobila sam Ružu B, ali ne mogu da namestim cikcak bod. Ne znam u čemu je problem. Mislim da mi ručica na vrhu koja ide od A do B ne ide do kraja B pozicije...

Jelena је рекао...

Postovana, radi li Ruza Nova kad joj se pokvari zarulja? Radila mi je normalno sve dok nije crkla zarulja. Kad je zarulja crkl vise nije htjela radit. Pa me zanima jel to do zarulje il nesto drugo?

Постави коментар